Alla inlägg under november 2008

Av Rebecca - 24 november 2008 14:57

Har inte skrivit på ett tag... blivit lat. Dessutom har jag glömt min dator hemma hos pappa (och jag är hos mamma) - intresseklubben antecknar eller hur... ^^


I fredags så följde jag med mamma till bilbesiktningen, men den var typ inställd så vi bestämde oss för att köra till Martin Olsson och köpa en låda med 200 st sura S. Men så klart så körde vi fel hela tiden. Vi åkte mot både Limhamn, hamnen och Fosie by en massa gånger... sen bestämde vi oss för att åka hem för att sen åka mot Malmö igen, bara för att köpa sura S.


Klockan fem på lördagen stack jag hem till Alice för att sova över. Maja skulle också joina oss, men hon var inte där än. Så jag och Alice spelade lite Guitar Hero och sen mycket Pictionary. När Maja sen kom skulle vi olägligt nog äta. Det blev vegetarisk lasagne. Sen spelade alla tre Guitar Hero. Det var mycket kul och jag testade till och med Medium.... RESPEKT!!!! till mig... Tittade på "The Strangers", blev bara rädd på ett ställe och det var delvis för att maja klöste på min arm eftersom jag sa att hon kunde krama om min HAND (!!!!!) om hon blev rädd... Sen lite mer Guitar Hero och sen sova klockan halv 5... ^^


På morgonen åt vi frukost (något som jag inte alltid gör...) tillsammans med Alice familj. Sen lite mer Guitar Hero och sen även Sing Star... Yeah. Jag och Alice äger på Fantasiiiiiiiiii, rullar vi runt bland mjuka kuddar.... Fantasiiiiiiiiii, du bort mina bekymmer suddar... Fantasiiiiiiiiii AHA..


Så underbart det är med snööööööööö...

Av Rebecca - 8 november 2008 12:28


Nu är det äntligen helg och jag sitter i fönstret med täcket runt mig och äter precis·ut·ur·ugnen-nybakat bröd med smör och ost. Idag kommer hela familjen förrutom jag, gå på någon slags "fest" på dagis. Så mellan klockan fem och nio så kommer jag att vara ensam hemma, detta innebär alltså att jag måste laga mat själv... det ska nog gå bra. Undrar vad jag ska hitta på. 


Igår var hela skolan på gymnasiemässan. Papper som de bara delar ut till alla, de måste ändå vara ett extremt slöseri på miljön...  °_·° 

Efter skolan så följde Tove med mig hem och vi bakade kladdkaka och squashkaka. Tove var väldigt skeptiskt till att squashkaka skulle vara gott och hon hann heller aldrig smaka eftersom hon stack en kvart innan den blev färdig för att hinna med en buss. Sen tittade jag på den andra säsongen av Sugar Rush. Jag trodde bara att det fanns en säsong, så jag har sett den första fyra gånger. Blev dock lite besviken eftersom den andra säsongen inte var alls lika bra som den första.  


Ovido - Quiz & Flashcards