Alla inlägg under april 2009

Av Rebecca - 10 april 2009 10:59

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Delvis på grund av att jag inte har haft tillgång till internet på över en vecka. Sitter nu och kollar mig i spegeln och tänker på vilken underbar hårfärg jag har just nu, inte för att det är min naturliga menmen... Har nu blivit firad lite här och var och fått en massa fina presenter bland annat den blåa och brunprickiga resväskan och ett WiiFit. Så igår brände jag några kalorier genom att åka snowboard och rocka rockring. Roligt och bra sätt att "träna". Fick först ett BMI på 0,62 och jag bara ööööh va? men sen så gjorde jag om det och fick ett lite bättre resultat. Blev så sugen på WiiFit nu så att jag ska sticka och spela/träna lite... Pusspuss alla fina människor.

Ovido - Quiz & Flashcards