Alla inlägg under mars 2009

Av Rebecca - 29 mars 2009 23:51

Tänkte bara tipsa om en sak på en blogg som jag bevakar... den heter http://lisaplace.devote.se


"Hörni! Vill du vara modell tillsammans med mig? Jag ger dig chansen att vara modell i ett modereportage som kommer publiceras i tidningen OKEJ i sommar. Fotograferingen äger rum i Malmö tisdagen den 5/5 (räkna med att det tar hela dagen från tidig morgon). Fotograferar gör rockfotografen Emma Svensson (Länk) och stylar gör Karoline Andersson - Fashion Flash (Länk). Vi söker 3 personer som kan vara modeller, gärna en kille och två tjejer. Maila följande till emma@rockfoto.nu om du vill ha chans att vara med.


Namn:

Ålder:

Längd:

Storlek på kläder/skor:

Och skicka med två bilder. En helkroppsbild och en ansiktsbild. Helst osminkade."

Av Rebecca - 26 mars 2009 23:25

Jag vet att jag för länge sen sa att jag skulle ladda upp en bild på min underbara jacka och sen inte gjorde det, men som alltid fattar jag inte hur folk lyckas blogga typ varje dag. Vi har alldeles för mycket läxor för det... :S


Här kommer i alla fall bilden :) 


Av Rebecca - 19 mars 2009 00:15

Köpte världens finaste jacka idag!! Ni får bilder imorgon :)

Av Rebecca - 7 mars 2009 19:27

Detta blir min första "dagens outfit". Idag  var jag lite på stan med Tove innan hon skulle klippa sig, vilket blev jättefint. Då köpte jag dessa skorna. Jag bara älskar dem. Så då bestämde jag mig för att dokumentera detta. Skorna är från DinSko, strumpbyxorna från H&M och klänningen från Sisters Point (jag köpte den på Trend Fashion i Lund). Nu ska jag gå och äta Ben & Jerry-glass. New York Super Fudge Chunk. Mums!

4/4

Av Rebecca - 4 mars 2009 23:21

Försöker skrapa ihop en önskelista eftersom min födeldsag, kan inte stava... födelsedag kommer upp om inte allt för lång tid. Hittills står det så här;

Önskelista:

Sparks - Sahara Hotnights

Hard case-resväska


Vet dock inte vilken färg jag vill ha på resväskan, så jag vänder mig till er läsare. Det finns en som är blå med bruna prickar och brun dragkedja och en röd med vita prickar och rosa dragkedja. Den röda är lite häftigare, men om jag ska lyssna på mina kompisar så funkar ju rött och rosa INTE ALLS ihop. Vad tycker ni?



Ovido - Quiz & Flashcards