Alla inlägg under januari 2009

Av Rebecca - 25 januari 2009 23:43

Nu har äntligen även jag skaffat SPOTIFY. Och inte kostar det mig någonting heller. I morgon ska jag gå och klippa mig. Det blev bokat på BENAN. Så vid ungefär 12.45 i morgon kommer jag att vara en ny person. Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska klippa mig, men det blir väl lite improviserat med hjälp av frisören.


Har inte gjort särskilt mycket på ett tag. Har börjat träna med Tove igen på Gerda för att ta bort lite av all julmust och pepparkakor som lagt sig på magen. Tittade på en mycket bra serie på kanal 5 som hette Skins. Kommer nog att följa den nu... Insåg när jag tittade på den att en kille som är med där var den lilla killen i About A Boy (vilken jag läser nu och äääääälskar). Han är sjukt snygg!!

Av Rebecca - 19 januari 2009 23:36

Okej, jag vet att jag inte har publicerat ett inlägg på drygt en halv månad, men först var det lov och sen var det skola och sen har det inte varit särskilt mycket mer.


Nu håller vi på att öva oss inför de nationella proven. Jag vill verkligen inte ha nationella prov. Möjligtvis i engelska, men absolut inte i svenska. Jag kommer typ att få IG. Usch nej, happy thoughts. Skolan är annars ganska bra. Jag har ingen psycho mördare efter mig hela tiden, pust. Det regnade precis och jag ville gå ut i regnet och bara bli blöt, men så klart slutar det regna precis när jag har gjort färdigt den extremt långa och tråkiga so-läxan. Nej, man ska bo i en regnskog. Där är regnet dessutom varmt. Bonus.


 Jag känner mig lite schizofren ibland. Mitt huvud vill flera olika saker och jag vill att den ena halvan ska vinna, men det går inte. De lever sitt eget liv och påverkas inte av mig. Control your mind don't let it control you. Lätt att säga för dem som inte är lider av schizofreni. Är det bättre att tiga än att säga sanningen, även om sanningen kan skada personen i fråga?

Ovido - Quiz & Flashcards